مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 13:152021-03-28اقتصادي

برنامه ریزی آستان قدس رضوی برای تحقق شعار سال


رییس بنیاد بهر ه وری موقوفات آستان قدس رضوی بر تقویت پشتیبانی ها برای رونق تولید تأکید کرد و گفت: با توجه به شعار سال مسئولیت ما سنگین تر از گذشته است و باید تلاش هایمان برای پشتیبانی از تولید و مانع زادیی از مسیر آن را بیشتر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس مالک رحمتی رییس بنیاد بهره وری موقوفات بیشتر کنیم.

با رفع موانع بستر رونق تولید و توسعه آن را فراهم می کنیم وی با اشاره به پیشتیبانی آستان قدس رضوی از تولید گفت: بر همین اساس آستان قدس رضوی پشتیبانی های خود از تولید را تقویت خواهد کرد و تلاش می کنیم با رفع موانع بستر رونق تولید و توسعه آن را با رعایت ادبیات سرمایه گذاری فراهم کنیم.

همچنین بر حمایت و پشتیبانی از تولید تأکید داریم، چرا که صنعت برای کشور استراتژیک است.

در افق 1404 باید در جمع 50 صادر کننده برتر جهان باشیم رحمتی ادامه داد: بر اساس برنامه و سند چشم انداز بیست ساله کشور در افق 1404 ایران باید جزو 50 کشور برتر صادراتی دنیا می شد اما متأسفانه بدلیل فقدان حمایت هوشمند و اثرگذار از صنعت توسط دولت ها این امر محقق نشد.

همچنین در صنعت نساجی همواره شاهد کوچک شدن این صنعت استراتژیک در کشور بودیم و باید در این صنعت با تکیه بر توان و ظرفیت های داخلی، توسعه و رشد داشته باشیم و این جزو اولویت های ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی آستان قدس رضوی برای تحقق شعار سال

برنامه ریزی آستان قدس رضوی برای تحقق شعار سال