مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 10:452021-03-28اقتصادي

تلاش جهادی برای رونق و توسعه تولید داخلی


رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی در سفر به شهرستان نیشابور از کارخانه نخریسی و نساجی خسروی خراسان بازدید و بر تقویت پشتیبانی ها برای رونق تولید و توسعه این کارخانه تاکید کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی در سفر به شهرستان نیشابور از کارخانه نخریسی و نساجی خسروی خراسان بازدید و بر تقویت پشتیبانی ها برای رونق تولید و توسعه این کارخانه تاکید کرد.

مالک رحمتی ضمن بازدید از سالن های ریسندگی، بافندگی و منسوجات این کارخانه، با مهندسان و کارگران کارخانه گفتگو کرد و سپس در نشست با اعضای هییت مدیره کارخانه، درباره اهداف و برنامه های آستان قدس در این حوزه نکاتی را مطرح کرد.

وی گفت: کارخانه نخریسی و نساجی خراسان از جمله کارخانه های وابسته به آستان قدس رضوی است که بر حمایت و پشتیبانی از آن تاکید داریم، چرا که این صنعت برای کشور استراتژیک بوده و از قدیمی ترین صنایع بشری است.

رحمتی ادامه داد: لباس و پوشاک همواره جزو نیازهای اساسی مردم بوده و هست و بایستی در این زمینه به خودکفایی برسیم.

در گذشته شروع خوبی برای رشد این صنعت در کشور آغاز شد اما به دلیل بی برنامگی و عدم حمایت عملیاتی و جدی از این صنعت، طی دو دهه گذشته این صنعت بسیار ضعیف شد، در حالی که بر اساس برنامه و سند چشم انداز 20 ساله کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جهادی برای رونق و توسعه تولید داخلی

تلاش جهادی برای رونق و توسعه تولید داخلی