مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:102021-03-28اقتصادي

شعار سال با از سر راه برداشتن موانع تولید محقق می شود


اگر تولید و حمایت از تولید داخلی را در اولویت قرار دهیم و در این راستا موانع موجود را از سر راه برداریم می توانیم شعار سال را محقق کنیم.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: اگر تولید و حمایت از تولید داخلی را در اولویت قرار دهیم و در این راستا موانع موجود را از سر راه برداریم می توانیم شعار سال را محقق کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد شیبک پیش از ظهر یکشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 1400 که با حضور شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد، از کسب رتبه نخست اشتهارد در این استان در جذب تسهیلات بانکی رونق تولید در سال جهش تولید خبر داد.

وی بیان کرد در سال 99 شاهد اتفاقات خوبی در زمینه جذب سرمایه گذار و توسعه صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر بودیم که این روند تا روزهای پایانی سال قبل هم ادامه داشت.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: در کنار رتبه اول استان البرز در جذب تسهیلات رونق تولید حجم بیشتر این تسهیلات به اشتهارد تعلق گرفت که موجب جهش و رونق در بخش هایی از تولید و اشتغال در هر دو شهرک صنعتی اشتهارد و کوثر شده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری جلسه شورای اداری تبیین و واکاوی کلام رهبری معظم انقلاب در خصوص شعار سال 1400 بود که امیدواریم با حمایت های بی دریغ شهبازی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال با از سر راه برداشتن موانع تولید محقق می شود

شعار سال با از سر راه برداشتن موانع تولید محقق می شود