مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 07:252021-03-28سياسي

صدور فرمان آغاز ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس


وزیر کشور صبح امروز (یکشنبه) دستور شروع نام نویسی انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در ابلاغیه ای به فرمانداران تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ، تفرش، آشتیان و فراهان ، بهار و کبودرآهنگ ، گچساران و باشت ، آستانه اشرفیه و میانه دستور شروع انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

از بین این 6 حوزه، فاطمه رهبر، عیسی جعفرزاده و محمدعلی رمضانی دستک منتخبان و نمایندگان تهران، بهار و کبودرآهنگ و آستانه اشرفیه به علت ابتلا به کرونا درگذشتند، منتخب حوزه انتخابیه گچساران و باشت غلامرضا تاجگردون بود که اعتبارنامه او رد شد، سینا کمالخانی منتخب مردم تفرش بعد از راهیابی به مجلس به علت جعل مدرک رد صلاحیت شد، و انتخابات دور دوم میانه هم به علت رد صلاحیت نماینده راه یافته به دور دوم لغو شد.

در این ابلاغیه خطاب به فرمانداران تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ، تفرش، آشتیان و فراهان ، بهار و کبودرآهنگ ، گچساران و باشت ، آستانه اشرفیه و میانه آمده است: ضروری است نسبت به تشکیل هیات های اجرایی از روز یکشنبه، مورخ 8 فروردین 1400، به مدت شش روز و انجام سایر برنامه های انتخابات مذکور طبق برنامه زمانبندی ابلاغی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور فرمان آغاز ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس

صدور فرمان آغاز ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس