مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-28سياسي

حضور در طبیعت؛ پس از کرونا


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: فرصت بهره مندی از مواهب طبیعت همیشه وجود دارد و در این روزهای حساس برای حفظ سلامتی خود و افراد جامعه و حمایت از کادر زحمتکش درمانی، - حتی الامکان از حضور در طبیعت پرهیز و گردش در 13 فروردین به بعد از ریشه کنی کرونا موکول شود.

حسن اکبری در آستانه 13 فروردین روز انس با طبیعت از عموم مردم و علاقه مندان به طبیعت خواست درخصوص حضور در طبیعت، تفرجگاه ها و مکان های تفریحی تابع دستورات ستاد مدیریت کرونا باشند و براساس رعایت توصیه های بهداشتی عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آن دسته از طبیعت دوستان که علاقه مند و مُصر به حضور در طبیعت هستند ضمن رعایت تمامی توصیه های بهداشتی و بهره مندی از این موهبت های الهی و ارزش های خدادادی با رعایت اخلاق طبیعت گردی و به کاربستن توصیه های زیست محیطی، در حفظ و حراست طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار داشت: علاقه مندان به طبیعت با توجه به فصل گلدهی گیاهان، محل اسکان خود را در اماکنی انتخاب کنند که از پوشش گیاهی و جنگلی کمتری برخوردار باشد و از لگدمال کردن گیاهان و شکستن سرشاخه های درختان خودداری شود.

وی گفت: در زمان حضور در طبیعت تا حد امکان غذاهای آماده که نیازمند پخت مجدد نیست به همراه داشته باشند و در صورت نیاز به آت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در طبیعت؛ پس از کرونا

حضور در طبیعت؛ پس از کرونا