مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:252021-03-28سياسي

حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است


نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران حضور جوانان در پست های مدیریتی کشور و توجه به جوان گرایی را یک مطالبه عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران حضور جوانان در پست های مدیریتی کشور و توجه به جوان گرایی را یک مطالبه عنوان کرد.

محسن فتحی صبح امروز به مناسبت هفته جوان و در جلسه با شورای مدیران و هیئت اندیشه ورز جوان کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: مجلس یازدهم با شعار حمایت از محرومان آغاز به کار کرد و در ادامه کار این شعار را در قالب لایحه بودجه دولت با اختصاص 35 هزار میلیارد برای ارائه خدمات معیشتی، مسکن ، اشتغال و در اختیار گذاشتن منابع مالی کمیته امداد عملی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان بود، افزود: به عنوان نماینده مردم کردستان و جامعه محرومان به وظیفه خود می دانیم از این قشر حمایت و از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

دکتر فتحی گفت: با توجه به تحت حمایت بودن 15 و 6 دهم درصد از جمعیت خانوار استان توسط کمیته امداد انتظار است در زمینه اشتغال زایی و خودکفایی این خانواده ها و خروج از چرخه حمایت کار شود.

وی با اشاره به هفته جوان ادامه داد: به عنوان دبیر دوم هیئت رییسه سنی مجلس به عنوان وظیفه نماینده جوانان از این قشر حمایت خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است

حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است