مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 16:452021-03-27بين الملل

صنعاء: امسال بیش تر از همه6 سال گذشته جواب تجاوز ائتلاف سعودی را می دهیم


سخنگوی نیروهای مسلح یمن با برشمردن ارتقای بی نظیر قدرت موشکی و پهپادی صنعاء طی شش سال گذشته از تجاوز ائتلاف سعودی به یمن گفت که در صورت ادامه تجاوز و محاصره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح شده و علاوه بر نابودی تاسیسات حیاتی این کشور تعداد زیادی از شهروندانش هم دچار گرسنگی و قحطی هستند.

سرتیپ سریع با بیان اینکه قدرت موشکی یمن در حال حاضر با زمان قبل از آغاز تجاوز علیه یمن قابل مقایسه نیست، گفت: امروز یمن در سطح جزیره العرب از نظر برد و کیفیت موشک های دوربردی که در اختیار دارد، در جایگاه نخست قرار دارد.

ائتلاف سعودی متجاوز علیه یمن انبارهای موشک های بالستیک یمن را بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داشت، هدف گرفت؛ اما با این قضیه غافلگیر شد که یمن به ذخیره موشکی خود اتکا نداشت و به مرحله ساخت موشک منتقل شده است.

او با تاکید بر اینکه عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه ائتلاف سعودی در چارچوب پاسخ مشروع به تجاوزگری ائتلاف است، گفت: جنجال و هیاهوی ائتلاف سعودی در واکنش به عملیات های ما هیچ فایده ای برایش نخواهد داشت و باید تجاوز و محاصره علیه یمن را متوقف کند.

سرتیپ سریع تصریح کرد: در هفتمین سال تجاوز علیه یمن، صنعاء از سامانه های راکتی جدیدی رونمایی خواهد کرد که برخی از این سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: امسال بیش تر از همه6 سال گذشته جواب تجاوز ائتلاف سعودی را می دهیم

صنعاء: امسال بیش تر از همه6 سال گذشته جواب تجاوز ائتلاف سعودی را می دهیم