مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 16:302021-03-27اقتصادي

کارشناسان منابع آب به روستاهای سرپل ذهاب اعزام خواهند شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: کارشناسان منابع آب برای بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب اعزام خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاکاوند بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی قلعه شاهین شهرستان سرپل ذهاب اظهار کرد: بر اساس بازرسی های انجام شده برخی از روستاها و مجتمع های آبرسانی بخش مرکزی این شهرستان نیازمند تأمین منابع جدید آب از جمله حفر چاه هستند، لذا طبق تصمیمات اتخاذ شده تا 10 روز آینده کارشناسان منابع آب جهت بررسی و مکان یابی محل حفر چاه جدید به منطقه اعزام خواهند شد.

وی افزود: مشکل کمبود آب تعدادی از روستاها را می توان با تأمین آب از چاه های اجاره ای خصوصی که با توجه به راه اندازی سامانه گرمسیری از مدار خارج شده اند، برطرف کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: این پروژه ها از سال های گذشته به دلیل کمبود اعتبار و در چند مورد به دلیل وجود معارض و مشکلات اجتماعی نا تمام مانده است.

وی با اشاره به بازدید از روستاهای بخش قلعه شاهین تصریح کرد: خوشبختانه این منطقه از نظر منابع تأمین آب مشکل ندارند، اما به دلیل فرسودگی تأسیسات، خطوط انتقال و شبکه توزیع و از طرفی اضافه برداشت های صورت گرفته، روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان منابع آب به روستاهای سرپل ذهاب اعزام خواهند شد

کارشناسان منابع آب به روستاهای سرپل ذهاب اعزام خواهند شد