مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 13:002021-03-27سياسي

ساخت و تعمیر 3750 واحد مسکن مددجویی در خوزستان


مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان از ساخت و تعمیر 3750 واحد مسکن مددجویی در استان خوزستان خبر داد.

- جمال شیبه اظهار کرد: 3750 مسکن مددجویی با همکاری سپاه پاسداران و گروه های جهادی بنیاد مسکن و خیرین برای نیازمندان و مددجویان خوزستانی احداث و بازسازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی با بیان اینکه این خدمات در سرفصل های خرید، ساخت و تعمیر منازل مسکونی ارائه می شود، افزود: خدمات عمرانی شهری و روستایی ارائه شده در استان شامل ساخت و تعمیرات منازل، احداث حمام و سرویس های بهداشتی مربوط و همچنین هزینه انشعابات آب، برق، گاز و پروانه مسکن شهری مددجویان رایگان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با بیان اینکه حدود 3 هزار خانوار خوزستانی تحت حمایت کمیته امداد تحت تاثیر سیل سال 98 و آبگرفتگی سال 99 قرار گرفته اند، عنوان کرد: برای بیش از 800 خانوار احداث و برای 2 هزار خانوار ترمیم و بازسازی کامل انجام شده است.

شیبه با اشاره به اینکه اولویت کمیته امداد خوزستان در سال 1400 توجه ویژه به مناطق محروم با ضریب بالا است، تصریح کرد: در روزهای آغازین سال نو جهت بررسی معیشت و مسائل نیازمندان همراه با نماینده ولی فقیه در استان در مناطق محروم و صعب العبور بخش احمد فداله دزفول، چلواندکا و سوسن ایذه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تعمیر 3750 واحد مسکن مددجویی در خوزستان

ساخت و تعمیر 3750 واحد مسکن مددجویی در خوزستان