مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 10:552021-03-27سياسي

نورافشانی میادین تهران در شب نیمه شعبان و دوازدهم فروردین


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به نورافشانی میادین تهران در نیمه شعبان و دوازدهم فروردین گفت: ویژه برنامه های متنوعی برای بزرگداشت ایام ولادت حضرت مهدی (عج) و روز جمهوری اسلامی در استان تهران تدارک دیده شده است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از  تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به طرح های مختلف به مناسبت روز بزرگداشت جمهوری اسلامی اظهار کرد: امسال روز  12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی با ایام میلاد حضرت مهدی (عج) فرصت بی نظیری را در اختیار فعالان فرهنگی و تبلیغی قرار داده تا از این مناسبت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به منظور حفظ و پاسداری از ارزش های دینی و انقلابی استفاده کنند.

وی گفت: امام خمینی (ره) دوازدهم فروردین را روز عید اعلام و بر بزرگداشت این روز تاریخی و بزرگ نیز تأکید کردند بنابراین امروز ما نیز باید از حداکثر ظرفیت ها برای بزرگداشت این مناسبت استفاده کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: استفاده از ظرفیت مبلغان به منظور بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حاشیه جشن های مختلفی که به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود و همچنین ساخت موشن گرافی های اختصاصی، انتشار محتواهای متناسب با یوم الله همراه تزیین میادین با توجه به تقارن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورافشانی میادین تهران در شب نیمه شعبان و دوازدهم فروردین

نورافشانی میادین تهران در شب نیمه شعبان و دوازدهم فروردین