مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 09:002021-03-27اجتماعي

نگاه سانسوری به حاجی فیروز نداریم/ توپ های شلیک شده تحویل سال مشقی بود


سرپرست اداره کل فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری گفت: به موضوع حاجی فیروز نگاه سانسوری نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محی الدین فاضلیان، سرپرست اداره کل فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران امروز در نشست خبری نوروز به تشریح ایده تهران 1400 پرداخت و گفت: برای ما این رویداد بهانه ای الهام بخش برای وصل به گذشته و تغییر نگاه های آینده در تهران است.

وی ادامه داد: تهران کاراکتری برای وصل اقوام است و تهران 1400، به دنبال تغییر محیط بتنی تهران به شهری انسان محور و پیاده محور هستیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: شعار و نگاه اصلی ما در این رویداد جان تو جان شهر است تعریف شده که بر طبق آن از جسم و کالبد شهر عبور کردیم و بر این اساس ما با جان شهر کار داریم و بنا داریم با همه کسانی که در تهران زندگی می کنیم با این شعار سروکار داشته باشیم.

وی ادامه داد: در گام های این رویداد به سمت رنگین کردن تهران رفتیم تا با ایجاد فضاسازی محیطی فضای کرونا زده تهران تغییر کند و در واقع برای ما بهانه تغییر متفاوت عدد سال، بازبینی فضا است.

فاضلیان با اشاره به اینکه اقدامات این رویداد از 20 اسفندماه با ایجاد کارناوال های شادی در کل سطح شهر تهران آغاز شده است، گفت: 440 اجرا از 20 تا 14 فروردین تعریف شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سانسوری به حاجی فیروز نداریم/ توپ های شلیک شده تحویل سال مشقی بود

نگاه سانسوری به حاجی فیروز نداریم/ توپ های شلیک شده تحویل سال مشقی بود