مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 07:102021-03-27سياسي

نگاهی به عملکرد کانون های دانشجویی دانشگاه تهران در سال 1399


کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران در سال 1399 حتی با وجود محدویت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، با استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات و فضای مجازی فعالیت های متعددی را انجام دادند.

- کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران در سال 1399 حتی با وجود محدویت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، با استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات و فضای مجازی فعالیت های متعددی را انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان با هدف زمینه سازی رشد خلاقیت های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، سامان دهی خواسته ها و تلاش های خودانگیخته فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویان، حمایت و هدایت این گروه از فعالیت ها برای نیل به ارزش های متعالی اسلامی ـ ایرانی و به منظور تاکید بر هویت ملی، اسلامی و دانشگاهی، ارتقای سطح همکاری جمعی و تعمیق فرهنگ مشارکت در زمینه های دینی، ادبی، هنری، فعالیت های داوطلبانه و محیط زیست در دانشگاه تهران فعالیت می کنند.

در سال 1399 در دانشگاه تهران 43 کانون فرهنگی فعال با 1450 عضو دانشجویی، 150 رویداد و فعالیت فرهنگی را برگزار کردند و 16850 نفر در رویدادهای فرهنگی شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به عملکرد کانون های دانشجویی دانشگاه تهران در سال 1399

نگاهی به عملکرد کانون های دانشجویی دانشگاه تهران در سال 1399