مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 07:052021-03-27فرهنگي

پیام انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی


مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس آمده است: هوالعزیز نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی چنگ در پرده همین می دهدت پند ولی وعظت آن گاه کند سود که قابل باشی بهار،این اعجاز بی همانند خالق عشق و زیبایی باردیگر از راه رسید و به جان و روح عالم خسته رنگ و طراوتی جان افزا بخشید.

سالی که گذشت با همه مصائب و گرفتاری های ناشی از پاندمی جهانی کووید 19 برای اصحاب قلم و اندیشه و فرهیختگان عرصه هنرهای نمایشی سالی سخت بود.

در سایه هولناک و مهیب این کم کاری و بیکاری ناخواسته، اهالی نجیب و شریف تئاتر کشور نتوانستند آنچنان که شایسته و بایسته بود بر صحنه تاتر و در مقابل دیدگان مشتاق مخاطبان و تماشاگران گرانقدر که سرمایه اصلی حوزه فرهنگ و هنر هستند، بدرخشند و آثار فاخر و قابلی را بیافرینند.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس هم در این میان با بهره گیری از همه توان و ظرفیت های خود و با هدف اعتلا و رونق حداکثری تئاتر استانها در سراسر کشور سالی سخت و البته پرکاری را سپری نمود و به قدر قوه و وسع خویش با برگزاری رویدادها و برنامه های مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

پیام انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی