مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 05:552021-03-27اجتماعي

هیئت تعطیل نیست؛ نوروز متفاوت جوانان روستای ده زیار در اردوی جهادی+تصاویر


جوانان روستای ده زیار کرمان عید نوروز امسال را با حضور در گروه های جهادی و خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم گذراندند تا ثابت کنند که در هیچ شرایطی هیئت تعطیل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، بوی عید نوروز که می آید همه به دنبال آن هستند تا پس از یک سال خانواده باشند اما در همین ایام و در همین روزها بخش قابل توجهی از جوانان از راه های دور و نزدیک برای خدمت رسانی به هموطنان به سمت مناطق محروم راهی می شوند تا از فرصت طلایی تعطیلات عید نوروز برای محرومیت زدایی استفاده کنند.

عیدانه گروه های جهادی در این ایام محرومیت زدایی از مناطقی است که مردم آن از ابتدایی ترین امکانات هم محرومند تا بدون هیچ چشم داشتی صرفاً با روحیه ای جهادی و ایثارگونه قدری از آلام مردم در مناطق محروم بکاهند و باری از دوششان بردارند.

  اردوی جهادی فرهنگی هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار در روستای سیل زده جهر برگزار شد تا جوانان این گروه جهادی عید نوروز امسال را با حضور در گروه های جهادی و خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم بگذرانند تا ثابت کنند که در هیچ شرایطی هیئت تعطیل نیست.

مجتبی افضلی مسئول امور فرهنگی اردوی جهادی فرهنگی هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار با اشاره به اینکه این اردو به مدت سه روز و در روستای سیل زده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت تعطیل نیست؛ نوروز متفاوت جوانان روستای ده زیار در اردوی جهادی+تصاویر

هیئت تعطیل نیست؛ نوروز متفاوت جوانان روستای ده زیار در اردوی جهادی+تصاویر