موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - شمس آذر قزوين - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازي پرسپوليس - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - ورزشگاه سردار آزادگان - سازمان مديريت بحران تهران - مديركل دامپزشكي كردستان - آندره آنگيسا - خريد و قيمت - خلاصه بازي بايرن مونيخ - زنداني فرانسوي - تور خارجي - رييس ستاد اجرايي فرمان امام - استاديوم مستايا - كارگردان ژاپني - ارتقاء سلامت اجتماعي - تيم ايراني - سرنگ آلوده

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 05:302021-03-27فرهنگي

پیام وزیر ارشاد به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی


به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی پیامی را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفتم فروردین روز ملی هنرهای نمایشی پیامی را صادر کرد.

در متن پیام سیدعباس صالحی آمده است: آغاز روز نو و جلوه گری بهار نقطه پایانی است بر سردی و سختی زمستان و هیجانی که به نغمه و نوید یک شروع باشکوه چشم به فرجامی سراسر امید دارد.

همانند قصه ای به زبان گویای نمایش که اگر حتی سخت ترین لحظات زندگی را به نظاره تماشاکنان خود بگذارد، باز امید به بازآفرینی و گشایش دارد که نگاه و اندیشه هنرمند ایرانی نیز جز به این مسیر نرفته و این حقیقت را می توان در میراث کهن و ماندگار هنر خردورزٍ تئاتر همانند زلالی یک رود نظاره کرد.

همچنان که جهان پرتلاطم که به سبب شیوع یک ویروس و اثرات نامطلوب آن، باز افق روشنی چون بهار را در نظر می آورد و این فرهنک و هنر ایران زمین است که نوروز را برای جهان ارمغان آورده و در این بارقه و توشه نقش هنرهای نمایشی چه زیبا و پررنگ جلوه می کند.

پس پاسداشت روزی به نام این هنر که رفته رفته فرهنگ روز ملی هنرهای نمایشی را هم نشین با نوروز شده و نوروزٍ نمایش را به مردم ایران زمین هدیه داده است، رویه ای خوشایند و سنتی شیرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر ارشاد به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

پیام وزیر ارشاد به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی