مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 18:152021-03-26سياسي

توسعه رویکرد تمدنی و تمدنی مهدویت برای جامعه ضروری است


مدیر حوزه های علمیه کشور تلاش در راستای توسعه رویکرد توحیدی و تمدنی اندیشه مهدوی را برای افراد جامعه ضروری دانست و گفت: کل اندیشه توحیدی، یک تمدن بزرگ است که در نهایت به دین خاتم و جاودانه یعنی اسلام منتهی شده است.

- ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه کشور تلاش در راستای توسعه رویکرد توحیدی و تمدنی اندیشه مهدوی را برای افراد جامعه ضروری دانست و گفت: کل اندیشه توحیدی، یک تمدن بزرگ است که در نهایت به دین خاتم و جاودانه یعنی اسلام منتهی شده است.

آیت الله علیرضا اعرافی امروز در شانزدهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت که در مسجد جمکران برگزار شد، گفت: نگاه مهدوی در ادیان پیامبران اولوالعزم به خصوص در اندیشه اسلامی به شکل جدی تری ظهور و بروز پیداکرده است.

مدیر حوزه های علمیه با تأکید بر اندیشه توحیدی و تمدنی مهدویت عنوان کرد: برخی بر این باورند که ادیان در حاشیه زندگی قرار داشته و برخی دیگر دین را به گونه ای می بینند که می تواند دامنه زیادی از زندگی بشر را تحت الشعاع قرار دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به ضرورت نگاه تمدنی و عمیق در فرهنگ مهدویت خاطرنشان کرد: دین الهی با نگاه تمدنی به معنای روح نظامات زندگی بشری تعریف شده و ضمن محترم شمردن عقل، تجربه و دستاوردهای بشریت، دارای طرح واره های بسیاری برای جهت دادن به بخش های مختلف زندگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه رویکرد تمدنی و تمدنی مهدویت برای جامعه ضروری است

توسعه رویکرد تمدنی و تمدنی مهدویت برای جامعه ضروری است