مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 12:102021-03-26سياسي

شورای انقلاب فرهنگی چهارم مرداد را به نام روز اردبیل نامگذاری کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از نامگذاری چهارم مرداد بنام روز اردبیل و بزرگداشت شیخ صفی الدین در تقویم ملی کشور خبر داد.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از نامگذاری چهارم مرداد بنام روز اردبیل و بزرگداشت شیخ صفی الدین در تقویم ملی کشور خبر داد.

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: در آستانه ولادت حضرت مهدی (عج) شایسته است تا به نحوی ارادت خود را به آن حضرت نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در این باب، هم آداب شکلی مهم است و هم آداب معنوی که تمام محله ها و خیابان ها و میادین شهر شایسته است آذین بندی شود به نحوی که اگر مسافری وارد شهر شد، بداند که اهالی این شهر، جزو عشّاق آن حضرت و عشّاق جمال آسمانی آن حضرت هستند.

امام جمعه اردبیل به آداب معنوی، برنامه های معرفتی و امدادی این عید مبارک نیز اشاره کرد و گفت: در مناطق نیازمند سهمیه نانوایی ها را بخرید، به فقراء رسیدگی کنید، شب نیمه شعبان را احیاء نمایید و روز آن را روزه بگیرید، برای جوانان جلسات معرفتی تشکیل دهید و حتما از روحانیت استفاده کنید.

عاملی از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامگذاری روز چهارم مرداد ماه به نام روز اردبیل خبر داد و بیان کرد: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی چهارم مرداد روز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای انقلاب فرهنگی چهارم مرداد را به نام روز اردبیل نامگذاری کرد

شورای انقلاب فرهنگی چهارم مرداد را به نام روز اردبیل نامگذاری کرد