مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 10:352021-03-26سياسي

تحقق شعار سال اولویت اجرای مسئولان باشد


امام جمعه موقت یزد با بیان این که تحقق شعار سال اولویت اجرای مسئولان باشد، گفت: رییس جمهور آینده ایران باید برای توسعه کشور به خنثی سازی تحریم ها با استفاده از توانمندی داخلی تکیه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه دارالعباده، تقوای الهی را لازمه قرار گیری در مسیر سعادت دنیوی و اخروی دانست و اظهار کرد: اجرای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یکی از الزامات اجرایی در جامعه اسلامی است.

وی برگزاری اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده را از جلمه رویدادهای حائز اهمیت در ماه جاری دانست و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا در حقیقت همان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت یزد در ادامه 12 فروردین را از دیگر رویدادهای مهم سیاسی در کشور عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ، دشمنی با فساد، برخورداری از عملکرد انقلابی و جهادی را از دیگر الزامات ریاست جمهوری در ایران اسلامی دانست و بیان کرد: رییس جمهور آینده ایران باید برای توسعه کشور به خنثی سازی تحریم ها با استفاده از توانمندی داخلی تکیه کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است ،گفت: مسئولان باید تحقق شعار سال را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق شعار سال اولویت اجرای مسئولان باشد

تحقق شعار سال اولویت اجرای مسئولان باشد