مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1400 ساعت 10:252021-03-26سياسي

مردم در انتخابات عملکرد جهادی و انقلابی را ملاک قراردهند


امام جمعه موقت یزد با بیان این که رییس جمهور ایران باید دارای عملکردی جهادی و انقلابی باشد، گفت: رییس جمهور آینده ایران باید برای توسعه کشور به خنثی سازی تحریم ها با استفاده از توانمندی داخلی تکیه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه دارالعباده، تقوای الهی را لازمه قرار گیری در مسیر سعادت دنیوی و اخروی دانست و اظهار کرد: اجرای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یکی از الزامات اجرایی در جامعه اسلامی است.

وی برگزاری اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده را از جلمه رویدادهای حائز اهمیت در ماه جاری دانست و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا در حقیقت همان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت یزد در ادامه 12 فروردین را از دیگر رویدادهای مهم سیاسی در کشور عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ، دشمنی با فساد، برخورداری از عملکرد انقلابی و جهادی را از دیگر الزامات ریاست جمهوری در ایران اسلامی دانست و بیان کرد: رییس جمهور آینده ایران باید برای توسعه کشور به خنثی سازی تحریم ها با استفاده از توانمندی داخلی تکیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات عملکرد جهادی و انقلابی را ملاک قراردهند

مردم در انتخابات عملکرد جهادی و انقلابی را ملاک قراردهند