مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 14:302021-03-25اجتماعي

وزش توفان قرمز در تودشک/22 واحد مسکونی تخریب شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: توفان قرمز در منطقه تودشک به دلیل فعال شدن کانون های گرد و غبار در این منطقه ایجاد شد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وزش باد در اصفهان کاهش یافته است، اظهار داشت: در تودشک شاهد توفان قرمز رنگ بوده ایم که نتیجه فعال شدن کانون های گرد و غبار این منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع طی دو روز گذشته بر اثر وزش باد 25 خودرو آسیب دیدند، ادامه داد: تصادف زنجیره ای 10 خودرو در محور اردکان – نایین نیز گزارش شده است.

ممنوعیت تردد در محور نایین - اردکان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در محور اردکان – نایین تردد خودروها برای ساعاتی ممنوع شد، افزود: در صورت بهبود شرایط جاده ای و جوی مجدداً تردد از سر گرفته می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز اثرات توفان در استان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: کشاورزانی که از توفان خسارت دیدند می توانند با مراجعه به دفاتر بیمه ای نسبت به ارزیابی خسارات و دریافت هزینه اقدام کنند.

40 اصله درخت و 37 تابلوی تبلیغاتی سقوط کرد شیشه فروش با بیان اینکه در مجموع 22 واحد مسکونی بر اثر توفان 24 ساعت اخیر در استان اصفهان آسیب دیده است، ابراز داشت: 40 اصله درخت و 35 تابلوی تبلیغاتی نیز در سطح استان آسیب دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش توفان قرمز در تودشک/22 واحد مسکونی تخریب شد

وزش توفان قرمز در تودشک/22 واحد مسکونی تخریب شد