مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 06:402021-03-25سياسي

آداب دینی صله رحم/انواع صله رحم غیر از دید و بازدیدچیست؟


«صله رحم» می تواند حضوری و دیدو بازدید با اقوام ، مالی و کمک به دیگران و برداشتن غمی از دل خویشان باشد که باعث قوت روح و جان انسان و خیرات و برکات ساری و جاری در زندگی فرد می شود.

- صله رحم های حضوری خیلی کمتر شد و حال که امسال امکان این اتفاق خوب برایمان با رعایت پروتکل ها وجود دارد باید در نظر داشته باشیم که چه جایگاه و اهمیتی صله رحم در دین ما دارد و حال چگونه می توانیم ان را به بهترین شکل به جا آوردیم.

در این ارتباط با حجت الاسلام سیدحسین خادمیان پژوهشگر مسائل دینی به گفت وگو نشستیم که در ادامه می خوانیم:   *جناب خادمیان در ارتباط با اهمیت و جایگاه صله رحم در دین اسلام برایمان توضیح دهید؟ در طول دوران حیات بر کره خاکی خیلی مسائل برایمان به مرور عادی می شود علتش هم این است که در دسترمان قرار دارد و کم کم برایمان کم اهمیت می شود.

مثالی در این رابطه بزنم فرض کنید به یک فضایی وارد شدید و از شما بپرسند که آن فضا را توصیف کنید ، قطعا شما از درب و پنجره و پرده شروع می کنید و به پشتی ها و کتابخانه ها و آشپزخانه و .

می رسید اما چیزی که شاید اصلا بدان توجه نکنید یا کمتر توجه کنید، مسئله نور است که باعث دیدن همه این اجسام برایتان می شود، علتش هم این است که همیشه و با شدت هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آداب دینی صله رحم/انواع صله رحم غیر از دید و بازدیدچیست؟

آداب دینی صله رحم/انواع صله رحم غیر از دید و بازدیدچیست؟