مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 12:352021-03-24ورزشي

ارائه خدمات رفاهی به فعالان فوتبالی استان البرز


دبیر کمیته آموزش مربیان هیأت فوتبال استان البرز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان مربیان فوتبال کشور و هیأت فوتبال البرز، گفت: مقرر شد طبق این تفاهم نامه خدمات متعدد از جمله مسکن و خدمات رفاهی به فعالان عرصه فوتبال استان ارائه شود.

- روح اله علی کرمی، دبیر کمیته آموزش مربیان فوتبال استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: طبق نشست مشترکی که کانون صنفی مربیان فوتبال کشور و استان البرز با هیأت فوتبال این استان برگزار شد، تفاهم نامه ای بین طرفیان امضا شد که کار های خدماتی، تعاونی مربیان و جامع فوتبال شکل بگیرد که نیازهای این قشر جامعه مورد بررسی و اعلام شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: با توجه به فعالیت ها و پیگیری های که کمیته آموزش و مربیان با حامیان کانون صنفی مربیان استان صورت گرفت، بررسی چگونگی همکاری طرفین باب موضوع مسکن مربیان و جامعه فوتبال البرز و همچنین ارائه کارت خدمات رفاهی در دستورکار قرار دارد.

دبیر کمیته آموزش مربیان فوتبال البرز، با اشاره به اینکه پروژه مسکن صرفا مختص مربیان نیست، اظهار کرد: پروژه مسکن و ارائه خدمات در این پخش فقط برای مربیان استان نخواهد بود بلکه مربیان، بازیکنان، پیشکسوتان و جامعه و اهالی فوتبال وحتی اصحاب رسانه را در بر خواهد گرفت و به آن ها نیز تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رفاهی به فعالان فوتبالی استان البرز

ارائه خدمات رفاهی به فعالان فوتبالی استان البرز