مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1400 ساعت 03:452021-03-24اقتصادي

بیش از 1500 مورد بازدید از مراکز و تاسیسات گردشگری گیلان انجام شد


معاون میراث فرهنگی گیلان با اشاره به انجام هزار مورد بازدید از مراکز و تاسیسات گردشگری استان، گفت: بازدیدها به منظور بررسی وضعیت رعایت دستور العمل های بهداشتی انجام شده است.

- حمیدرضا آذرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گردشگری امسال با سفرهای مسئولانه و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی توسط مسافران و واحدهای گردشگری در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ترددها به استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارشات دریافت شده طی شش روز گذشته بیش از 360 هزار خودرو به استان گیلان وارد شده است، گفت: محور قزوین - رشت و چابکسر - رامسر پر ترددترین محورهای استان در روزهای گذشته بوده اند.

معاون میراث فرهنگی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه اسالم به خلخال کمترین تردد را شاهد بوده است، افزود: در این مدت بیش از 21 هزار نفر در مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری همانند هتل ها و واحدهای بوم گردی اقامت کرده اند.

وی با بیان اینکه بازدید از مراکز و تأسیسات گردشگری استان گیلان نیز در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: چهار اکیپ در سطح استان مستقر و از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان گیلان بازدید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500 مورد بازدید از مراکز و تاسیسات گردشگری گیلان انجام شد

بیش از 1500 مورد بازدید از مراکز و تاسیسات گردشگری گیلان انجام شد