مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-23پزشكي

630 تست کرونای کادر بهداشت و درمان در شاهرود مثبت شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: 630 مورد از تست های کرونای کادر درمان و بهداشت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تاکنون مثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، احسان بینش ظهر امروز در ارتباط ویدئوکنفرانس با معاون استاندار سمنان اظهار کرد: در اسفند سال 1398، اولین پیک و اوج شیوع ویروس خوبی در راستای کنترل این پیک نیز انجام شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اضافه کرد: در آذرماه سال 1399 نیز با پیک سوم بیماری در مجموعه این دانشگاه مواجه شدیم که روزانه بالغ بر 50 مورد مثبت به ثبت می رسید و بستری انجام می شد.

بینش بیان کرد: با تمهیداتی از قبیل افزایش بیماریابی، مراقبت ها، قرنطینه خانگی و شروع طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد بهبود وضعیت در پیک سوم بیماری در مجموعه این دانشگاه بودیم.

او گفت: تعداد بیماران بستری ما با اقدامات کنترلی پس از پیک سوم، حتی تا 37 نفر نیز کاهش پیدا کرد.

به شرایط پایداری دست یافته ایم معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: در حال حاضر، به شرایط پایداری دست یافته ایم و از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد تبدیل شده و 50 بیمار با تست مثبت کرونا در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

630 تست کرونای کادر بهداشت و درمان در شاهرود مثبت شد

630 تست کرونای کادر بهداشت و درمان در شاهرود مثبت شد