مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 08:502021-03-23اقتصادي

راه های نگهداری و مراقبت ازگیاهان آپارتمانی


گیاهان برای رشد و تکثیر نیازمند نور، دمای مناسب ، آب و غذا هستند و چناچه به هر کدام از این موارد توجهی نشود نه تنها رشد چندانی نمی کنند، بلکه عمر آنها نیز کوتاه می شود.

- گیاهان برای رشد و تکثیر نیازمند نور، دمای مناسب ، آب و غذا هستند و چناچه به هر کدام از این موارد توجهی نشود نه تنها رشد چندانی نمی کنند، بلکه عمر آنها نیز کوتاه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زندگی آپارتمان نشینی و دور بودن از فضای سبز تمایل به خرید و نگهداری از گل و گیاه را در بین مردم بیشتر کرده است و از طرفی شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده در تردد و تجمع از ابتدای سال بسیاری از افراد را ترغیب کرد تا با ایجاد باغچه های خانگی فضای سبز را به منازلشان بیاورند.

اما خرید و نگهداری از گل و گیاه مستلزم رعایت نکاتی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.

1.

بهتر است گل و گیاه آپارتمانی در فصول بهار و پاییز خریداری شوند، زیرا در این فصل ها گیاهان در حال رشد هستند و اگر دچار آسیب شوند مجدد رشد خواهند کرد ولی در تابستان و زمستان رشد گیاه با کندی خواهد بود.

2.

بهتر است گیاهانی که انتخاب می شوند در ابعاد کوچک یا به صورت نهال باشند، زیرا هر چه گیاه کوچکتر باشد با محیط سازگارتر خواهد شد و بهتر می توان از آن نگهداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های نگهداری و مراقبت ازگیاهان آپارتمانی

راه های نگهداری و مراقبت ازگیاهان آپارتمانی