مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 06:102021-03-23اجتماعي

پیش بینی وزش باد با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در کرمانشاه


سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از احتمال وزش باد با سرعت 80 تا صد کیلومتر بر ساعت در برخی مناطق این استان خبر داد.

- جلیل بالایی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی های انجام شده توسط سازمان هواشناسی با توجه به ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه، وزش باد شدید با سرعت 80 تا یک صد کیلومتر بر ساعت در نواحی غربی و شمالی استان کرمانشاه پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه اطلاعیه هواشناسی در مورد وضعیت جوی استان کرمانشاه در سطح نارنجی است، افزود: با ورود سامانه ناپایدار مذکور به منطقه از امروز تا صبح روز پنج شنبه در غرب استان کرمانشاه در قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، ازگله، سومار و شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و سنقر و کلیایی وزش باد شدید و احتمالاً گرد و خاک پیش بینی می شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اثرات سامانه وارد شده به این استان گفت: کاهش دید، شکستن درختان، خسارت به سازه های باند، تابلوهای تبلیغاتی، داربست، دکل و گلخانه ها از اثرات احتمالی این سامانه خواهد بود.

وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری ادامه داد: محکم سازی سازه های داربستی، دکل ها، تابلوهای تبلیغاتی و گلخانه ای ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در کرمانشاه

پیش بینی وزش باد با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در کرمانشاه