مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 05:052021-03-23ورزشي

احمدی: اقدامات ورزش همگانی ایران در سال 99 مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: برنامه های گسترده ای را در قالب پویش های ورزش در خانه و انواع پویش های ورزش همگانی در دوران کرونا برگزار کردیم که نه تنها در داخل کشور با استقبال قابل توجهی مواجه شد حتی مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و از .

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: برنامه های گسترده ای را در قالب پویش های ورزش در خانه و انواع پویش های ورزش همگانی در دوران کرونا برگزار کردیم که نه تنها در داخل کشور با استقبال قابل توجهی مواجه شد حتی مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته و از ابتکارات ورزش همگانی در جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی با تبریک فرارسیدن سال 1400، سال جدید را سالی همراه با خیر و برکت و سلامتی برای ملت ایران و جامعه ورزش و جوانان آرزو کرد و اظهار داشت: سال 99 سالی سخت و همراه با محدودیت بسیاربرای مردم و مسئولان بود، سالی که شیوع کرونا مشکلاتی را برای بخش های مختلف از جمله ورزش به وجود آورد اما در مجموع با استقامت، پایداری و بردباری همچنین کار مضاعف این سال سپری شد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ادامه داد: سال 99 در عین سختی ها، مردم ایران با نگاه امیدوار به آینده، تلاش های مختلفی در بخش های گوناگون داشتند و ورزش کشور هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: اقدامات ورزش همگانی ایران در سال 99 مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت

احمدی: اقدامات ورزش همگانی ایران در سال 99 مورد توجه سازمان بهداشت جهانی قرار گرفت