مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:402021-03-23اقتصادي

احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از ورود دو سامانه گرم و بارشی در استان خبر داد و گفت: افزایش پتانسیل آتش سوزی در مناطق جنگلی و مراتع، - ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از ورود دو سامانه گرم و بارشی در استان خبر داد و گفت: افزایش پتانسیل آتش سوزی در مناطق جنگلی و مراتع، احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در مناطق مستعد ارتفاعات، آسیب به سازه های کم مقاوم و خزانه های برنج مورد انتظار است.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا از هشدار شماره یک هواشناسی مازندران مورخه سطح نارنجی آگاهی و اقدام در استان خبر داد و در توصیف سامانه اول اظهار کرد: شکل‏ گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی در استان مورد انتظار است و زمان فعالیت سه شنبه 3 فروردین تا چهارشنبه شب 4 فروردین 1400 خواهد بود.

وی افزود: نوع مخاطره این سامانه افزایش محسوس دما ( بین 10 تا 15 درجه) و وزش باد گرم شدید به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات استان است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران در توصیف سامانه دوم خاطرنشان کرد: شکل‏ گیری جربانات خنک شمالی سامانه بعدی مورد انتظار در استان بوده و زمان فعالیت این سامانه، پنجشنبه 5 فروردین 1400 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در مازندران

احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در مازندران