مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 فروردین 1400 ساعت 04:352021-03-23سياسي

راه اندازی حمل ونقل هوایی کوچک در استان ها ضروری است


مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به محدودیت های موجود در تعداد ناوگان هوایی بزرگ، گفت: لازم است حمل ونقل هوایی کوچک را در استان ها راه اندازی کنیم تا ناوگان هوایی در مسیرهای اصلی پرواز کنند و مسیرهای فرعی و کوتاه مدت را با .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آرمان بیات صبح امروز در جلسه شورای اداری فرودگاه سردار جنگل رشت با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن راهبرد توسعه کسب وکارهای کوچک بومی و محلی اظهار کرد: تحقق راهبردی مدنظر تنها با بسترسازی و توسعه حمل ونقل هوایی کوچک و هوانوردی عمومی ممکن است.

وی خوداتکایی فرودگاه ها در مسیرهای پروازی و مولد اشتغال و رونق اقتصادی است، بیان کرد: تصمیمات جدی نظام صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور یکی از راهبردهای شرکت فرودگاه هاست که سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان دو بازوی حاکمیتی و زیرساختی صنعت هوانوردی و فرودگاهی، متفقاً در مسیر تحقق آن اقدام می کنند.

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حمل ونقل هوایی کوچک همچون ایرچارتر، آمبولانس هوایی و ایرتور یا گردشگری هوایی و شرکت های هواپیمایی منطقه ای کوچک را محرک اقتصاد فرودگاه های کشور و شکل گیری شبکه پروازی مویرگی دانست و افزود: با توجه به محدودیت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی حمل ونقل هوایی کوچک در استان ها ضروری است

راه اندازی حمل ونقل هوایی کوچک در استان ها ضروری است