مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 21:402021-03-22اجتماعي

معلمانی که درس زندگی می دهند/10 روایت جالب از عشق معلمی


برای رسیدن به مدرسه روستای هیران، دو معلم روستا، سفری طولانی مدت را در پیش دارند؛ 6 ساعت را با ماشین طی می کنند، 3 ساعت هم پیاده روی کوهستانی دارد و در قسمتی از مسیر نیز باید از اسب و قاطر برای عبور از رودخانه استفاده کنند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: در این گزارش می خواهیم، جلوه های دیگری از عشق معلمی را نشان دهیم؛ معلمان ی که مسیرهای طولانی را برای تدریس می پیمانند، معلمانی که از مال خود می گذرند تا مدرسه بسازند، معلمانی که محل زندگی خود را کلاس درس کرده اند؛ معلمانی که به درِ منزل دانش آموزان برای تدریس می روند، معلمانی که هزینه تبلت دانش آموزانشان را می پردازند و .

همانطور که گفتیم برخی معلمان مسیرهای طولانی را برای تدریس دانش آموزانشان طی می کنند؛ بگذارید از حال و روز معلمان روستای هیران بگوییم که چگونه مسیر طولانی را برای تدریس می پیمایند.

شهرستان فریدونشهر که در 200 کیلومتری غرب استان اصفهان واقع شده با ارتفاع 2 هزار و 530 متر از سطح دریا قرار داد؛ این شهرستان از نظر جغرافیایی منطقه ای برفگیر بوده و روستاهای بسیاری را در برمی گیرد که یکی از آنها روستای هیران است؛ این روستا مرتفع ترین روستای بدون جاده مدرسه دار ایران بوده و هیچ راه دسترسی عادی یعنی به مفهوم واقعی کلمه جاده ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمانی که درس زندگی می دهند/10 روایت جالب از عشق معلمی

معلمانی که درس زندگی می دهند/10 روایت جالب از عشق معلمی