مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 12:552021-03-22فرهنگي

فعالیت 30 راهنمای گردشگری در موزه های کردستان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از فعالیت و بکارگیری 30 راهنمای ایرانگردی و جهانگردی در موزه ها، - ایسنا/کردستان معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از فعالیت و بکارگیری 30 راهنمای ایرانگردی و جهانگردی در موزه ها، آثار تاریخی و گردشگری قابل بازدید استان در ایام تعطیلات نوروز 1400 خبر داد.

آرمان وطن دوست در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: این تعداد راهنما علاوه بر راهنمایان شاغل و ثابت اداره کل میراث فرهنگی استان بوده که تمامی آنها مسلط به یک یا دو زبان خارجی هستند.

وطن دوست ارائه خدمات راهنمایی صحیح و اصولی به مسافران و گردشگران نوروزی را یکی از مهمترین روش های جذب و ماندگاری مسافران در استان برشمرد و افزود: راهنمایان مستقر در موزه ها و مراکز تاریخی استان علاوه بر مدرک تخصصی دارای کارت راهنمایان نیز بوده و آماده ارائه خدمات راهنمایی به مسافران نوروزی هستند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان به مشکلات این قشر توانمند و تاثیرگذار در صنعت گردشگری اشاره و عنوان کرد: این معاونت، برنامه ریزی های لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات راهنمایان را در سال 1400 در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 راهنمای گردشگری در موزه های کردستان

فعالیت 30 راهنمای گردشگری در موزه های کردستان