مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 07:552021-03-22سياسي

کاهش تعداد حق التدریس های تربیت مدرس تا سه سال آینده


رییس دانشگاه تربیت مدرس از برنامه این دانشگاه برای کاهش تعداد حق التدریسی ها تا سه سال آینده خبر داد و گفت: فعالیت های اساتید تربیت مدرس بر اساس پایه ها ارزیابی خواهد شد.

- رییس دانشگاه تربیت مدرس از برنامه این دانشگاه برای کاهش تعداد حق التدریسی ها تا سه سال آینده خبر داد و گفت: فعالیت های اساتید تربیت مدرس بر اساس پایه ها ارزیابی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد تقی احمدی در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس ضمن بیان این مطلب در تشریح نحوه امتیاز دهی و ترفیع اعضای هیات علمی این دانشگاه، اظهار کرد: پایه های کارآمدی و ممتازی از نظر مالی در سابقه و حقوق اعضای هیات علمی لحاظ می شود و افزایش حقوق را برای آنها در پی خواهد داشت و در هر سال، بیشتر از یک پایه ترفیع داده نخواهد شد و برای بقیه پایه های اخذ شده مبلغ را دریافت می کنند.

وی افزود : در خصوص میزان و نحوه تعیین ضریب افزایش امتیازها در دانشکده ها نیز باید نسبت 20، 40، 40 به ترتیب برای پایه های ممتازی، کارآمدی و عادی که در هیات امنا به تصویب رسیده است، لحاظ شود.

احمدی به نحوه اخذ پایه های تشویقی برای اساتید پیمانی اشاره کرد و گفت: در این خصوص نگرانی هایی از سوی اعضای هیات علمی پیمانی مطرح شده بود که در مرحله رسمی شدن هستند و بیش از 5 پایه را نمی توانند دریافت کنند که حق این افراد مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد حق التدریس های تربیت مدرس تا سه سال آینده

کاهش تعداد حق التدریس های تربیت مدرس تا سه سال آینده