مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1400 ساعت 02:502021-03-21اقتصادي

استقرار 30 راهنمای گردشگری در موزه های کردستان


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از فعالیت و بکارگیری 30 راهنمای ایرانگردی و جهانگردی در موزه ها، - آرمان وطن دوست در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از فعالیت 30 راهنمای گردشگری در موزه های کردستان خبر داد و اظهار داشت: این تعداد راهنما علاوه بر راهنمایان شاغل و ثابت اداره کل میراث فرهنگی استان بوده که تمامی آنها مسلط به یک یا دو زبان خارجی هستند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ارائه خدمات راهنمایی صحیح و اصولی به مسافران و گردشگران نوروزی را یکی از مهم ترین روش های جذب و ماندگاری مسافران در استان عنوان کرد.

به گفته وطن دوست، راهنمایان مستقر در موزه ها و مراکز تاریخی استان علاوه بر مدرک تخصصی، دارای کارت راهنمایان نیز بوده و آماده ارائه خدمات راهنمایی به مسافران نوروزی هستند.

وی به مشکلات این قشر توانمند و تاثیرگذار در صنعت گردشگری اشاره و عنوان کرد: این معاونت، برنامه ریزی های لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات راهنمایان را در سال 1400 در دستور کار دارد.

وطن دوست با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی توسط راهنمایان در ارائه خدمات راهنمایی به مسافران، گفت: پوشش و لباس محلی زیبا و کم نظیر راهنمایان ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 30 راهنمای گردشگری در موزه های کردستان

استقرار 30 راهنمای گردشگری در موزه های کردستان