مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 10:252021-03-21سياسي

انتخابات 1400 عرصه اراده و عزم ملت در پاسداری از کشور خواهد بود


در ماه های آغازین سال 1400 شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهیم بود که عرصه تجلی اراده و عزم ملت در پاسداری از کشور در برابر دشمنی ها خواهد بود.

- رییس هیأت موسس دانشگاه آزاد گفت:در ماه های آغازین سال 1400 شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهیم بود که عرصه تجلی اراده و عزم ملت در پاسداری از کشور در برابر دشمنی ها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، هر چه زودتر شرایط سلامتی و آرامش به همه ایرانیان و جهان بازگردد.

متن پیام نوروزی دکتر ولایتی به این شرح است: بسم الله الرّحمن الرّحیم یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ سال 1399 در حالی به پایان می رسد که ایران و جهان کماکان و پس از گذشت بیش از یک سال از شیوع ویروس منحوس بار دیگر به عرصه وحدت و همدلی مردم ایران بدل خواهد گردید و مسیر اقتدار و عظمت ایران اسلامی که در سایه رشادت ها و ایثارگری های شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و از جمله قهرمان ملی ایران اسلامی سردار شهید سلیمانی محقق گردید، ادامه خواهد یافت.

در آستانه سال جدید که به عطر مهدویت مزین است، فرارسیدن عید نوروز را به همه ایرانیان در سراسر جهان تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 1400 عرصه اراده و عزم ملت در پاسداری از کشور خواهد بود

انتخابات 1400 عرصه اراده و عزم ملت در پاسداری از کشور خواهد بود