مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 10:052021-03-21اجتماعي

قدم هایی برای تحقق آرزوهای بزرگ/تبلت هایی که شوق تحصیل آفریدند


تلاش من بر این بود که با تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند در حد توان خود آنان را در رسیدن به آرزوهای بزرگشان یاری کنم.

- متفاوت شد، آموزش دانش آموزان و دانشجویان بود و جای تخته سیاه و ماژیک و قلم را تبلت و گوشی هوشمند و شبکه شاد گرفت و افراد به صورت آنلاین از آموزش بهره گرفتند.

دغدغه آموزشی سال 99 هر چند به واسطه سلامت مردم و رعایت فاصله اجتماعی این شیوه آموزش به ناچار اجرایی شد ولی برخی از دانش آموزان به دلایلی چون فقر مالی نمی توانستند گوشی هوشمند و یا تبلت خریداری کنند که در حقیقت این موضوع یکی از غصه ها و دغدغه های سال 99 بود.

محمد علی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گوی اختصاصی با مهر گفته بود 11 درصد از دانش آموزان خراسان جنوبی امکان بهره مندی از فضای مجازی برای فعالیت های آموزشی خود را ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: این 11 درصد که تعدادشان به 18 هزار و 29 نفر می رسد یا به گوشی هوشمند و تبلت دسترسی ندارند و یا در روستاهای فاقد زیر ساخت اینترنت و شبکه ملی اطلاعات زندگی می کنند.

واقعی گفت: ما به این دانش آموزان درسنامه داده ایم و از طرف دیگر از ابتدای بهمن ماه مدارس زیر 50 نفر که عمدتاً شامل مدارس روستایی می شود به صورت حضوری آموزش ها را پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم هایی برای تحقق آرزوهای بزرگ/تبلت هایی که شوق تحصیل آفریدند

قدم هایی برای تحقق آرزوهای بزرگ/تبلت هایی که شوق تحصیل آفریدند