مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 08:152021-03-21سياسي

پیام تبریک نوروزی رییس جمهور ارمنستان به رهبر انقلاب


رییس جمهور و نخست وزیر ارمنستان با ارسال پیام های جداگانه به مقام معظم رهبری و رییس جمهور کشورمان فرارسیدن نوروز را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم به نقل از رادیو ارمنستان، آرمن سارکیسیان رییس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک خود خطاب به حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ضمن اظهار امیدواری مبنی بر این که سال نو سال موفقیت های سیاسی و اقتصادی برای ملت ایران خواهد بود تاکید کرد: چالش ها و مسایل موجود در منطقه قفقاز توسعه و تعمیق روابط دو کشور را به امری ضروری تبدیل کرده است.

وی در این پیام تبریک ادامه گفتگو های سازنده دو کشور بر پایه احترام متقابل به فرهنگ و باور های دو ملت را در جهت توسعه همکاری های همه جانبه مهم شمرد.

رییس جمهوری ارمنستان در پیام تبریک جداگانه به روحانی رییس جمهوری کشورمان با تاکید بر این که حسن همجواری ملت های ایران و ارمنستان پایه و اساس محکمی است در جهت توسعه همکاری های دو کشور، آمده است: شرایط کنونی بوجود آمده در منطقه قفقاز ما را ملزم به توسعه روابط سیاسی و اقتصادی می نماید.

همچنین نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ارسال پیام هایی به رهبر معظم انقلاب و حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان آغاز سال نو هجری شمسی را به مردم ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک نوروزی رییس جمهور ارمنستان به رهبر انقلاب

پیام تبریک نوروزی رییس جمهور ارمنستان به رهبر انقلاب