مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 فروردین 1400 ساعت 07:002021-03-21سياسي

تغسیل اموات کرونایی توسط طلاب جهادی مرهمی بر زخم بازماندگان بود


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و دفن اموات کرونایی در غربت، طلاب مشهدی در یک اقدام جهادی شروع به تغسیل اموات کرونایی کردند.

- حجت الاسلام مرتضی همتی فر در گفتگو با اموات کرونایی با شرایط ویژه بدون برگزاری مراسم و بدون غسل دفن می شدند و این شرایط باعث شده بود بازماندگان علاوه بر غم از دست دادن عزیزان خود از دفن اموات خود با شرایط ویژه و در غربت غمشان مضاعف شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در همین شرایط ویژه بود که طلاب در یک اقدام جهادی شروع به تغسیل اموات کرونایی کردند.

وی افزود: برای انجام این کار جلسات متفاوتی با مسئولان استان پیرامون غسل اموات کرونایی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار کردیم و در آخر با آوردن استدلال های بهداشتی و شرعی اجازه تغسیل اموات کرونایی گرفته شد.

همتی فر با بیان اینکه آرامستان بهشت رضوان در مشهد به غسل اموات کرونایی اختصاص داده شده بود، اظهار کرد: در همین رابطه فراخوانی بین گروه های جهادی طلبگی داده شد و با توجه به شرایط ویژه کرونایی استقبال خوبی بین طلاب از این اقدام شد، لذا با آموزش این طلاب کار تغسیل اموات کرونایی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغسیل اموات کرونایی توسط طلاب جهادی مرهمی بر زخم بازماندگان بود

تغسیل اموات کرونایی توسط طلاب جهادی مرهمی بر زخم بازماندگان بود