مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-20سياسي

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت حلول سال نو


استاندار خراسان رضوی در پیامی آغاز سال 1400 را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، متن پیام نوروزی محمدصادق معتمدیان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ سرخوش آن عیدی که آن بانی نور از کنار کعبه بنماید ظهور آن زمان عید معنا گشت که در عین چشم گشودن به جمال بی نهایت کائنات، شور و شعف زندگی با تمسک به آموزه هایی چون ستایش و نیایش، در یاد معبود و بازگشت به او تجلی یافت.

در آستانه برآمدن بهار طبیعت، دگرگونی و تحولات عالم هستی را تلنگری بدانیم بر بیداری دل هایمان و راه و رسم تحول و نو شدن را دریابیم، که آنچه وجه تمایز اشرف مخلوقات با سایر کائنات است سیر در عالم معناست و جستجوی حقیقت.

پس با سالی نو و بهاری نو، جامه نو کنیم و خزان آنچه در این سال گذشت را به نسیم بهاری بسپاریم و شکوفایی بهار طبیعت را به جان گره زنیم و با احسن الحال به سراغ تقویم و تقدیر جدید رویم.

اینک که سال 1399 را باوجود اپیدمی بیماری و آحاد مردم شریف استان خراسان رضوی، آرزوی رونق، گشایش امور، رفع کامل بیماری کرونا، موفقیت و عزت در عرصه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت حلول سال نو

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت حلول سال نو