مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-20سياسي

پیام نوروزی استاندار کرمان


استاندار کرمان در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال 1400 بر لزوم مشارکت جوانان و بانوان در امر مدیریت محلی روستاها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر علی زینی وند در پیام نوروزی 1400، حلول سال جدید را به مردم استان متمدن، تاریخ ساز و بزرگ کرمان تبریک گفت.

وی در این پیام سال 1400 را سال برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: از همه کسانی که خود را شایسته دانسته و به عنوان کاندیدا در شوراهای شهر ثبت نام کردند تشکر می کنم.

زینی وند یاد و خاطره همه شهیدان و در راس آنها سردار شهید قاسم سلیمانی و همچنین امام جمعه فقید کرمان حجت الاسلام سیدیحیی جعفری را گرامیداشت.

استاندار کرمان همچنین از عموم مردم خواست تا همانند گذشته در کنار کادر بهداشت و درمان و ستاد کرونا باشند و بیان کرد: ملت ایران در یک سال گذشته سختی ها زیادی را به واسطه بیماری کرونا تحمل کردند، درخواست داریم تا این تعطیلات را نیز همراهی و به رعایت پروتکل ها توجه داشته باشند و از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

وی مهمترین مسئله کشور در سال 1400 را برگزاری انتخابات عنوان کرد و افزود: ثبت نام برای انتخابات شوراهای روستا از 16 فروردین آغاز می شود و از همه تحصیل کرده ها به ویژه جوانان و بانوان می خواهیم در این امر مشارکت داشته و مدیریت محلی روستاهای خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نوروزی استاندار کرمان

پیام نوروزی استاندار کرمان