مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-20سياسي

دولت جوان و پای کار مهمترین مطالبه رهبری است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیام نوروزی خود دولت جوان و پای کار را مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مهدی قریشی در بخشی از پیام نوروزی خود آورده است، شروع سال شمسی جدید و تقارن آن با اعیاد خجسته شعبانیه فرصت مناسبی است که انسان به تحول درونی و اصلاح امور معنوی و مادی خود بپردازند و اگر حقی بر گردنش باشد، در سال جدید جبران نماید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و همدلی گفت: در ایام عید نوروز نیز به فقرا و محرومان کمک کنیم تا از لطف و رحمت الهی دریغ نباشیم.

حجت الاسلام قریشی در بخشی دیگر پیام خود، با اشاره به اهمیت صله رحم در دین اسلام بیان کرد: در شرایط کرونایی که امکان رفت و آمد وجود ندارد مردم می توانند، صله رحم را به صورت تلفنی انجام دهند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تشکیل دولت جوان، حزب اللهی، متدین و پای کار از مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که امیدوارم مردم با حضور حداکثری خود زمینه را برای تشکیل دولت با این ویژگی ها فراهم کنند تا مشکلات مردم با تلاش های آنها برطرف گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جوان و پای کار مهمترین مطالبه رهبری است

دولت جوان و پای کار مهمترین مطالبه رهبری است