مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-20اقتصادي

تهاتر بدهی های هپکو محقق شد/ اعلام آمادگی هپکو برای تولید ماشین آلات


عضو شورای اسلامی کار هپکو با اشاره به تهاتر بدهی های دولت گفت: شرکت هپکو این آمادگی را از نظر تجهیزات و نیروی متخصص انسانی و خدمات پس از فروش مناسب دارد تا با حمایت واقعی بخشی از دولت ( وزارت راه و شهرسازی ) و معادن کشور با تولید و وارد کردن محصولات .

- ابوالفضل رنجبر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بعد از کش و قوس های فراوان و با تلاش و اعتراضات صنفی کارگران که گاهی اوقات منجر به  تاوان سنگینی برای کارگران این مجموعه شد  و پیگیری برخی از مسئولین مختلف کشوری و استانی بخشی از  خواسته های کارگران این شرکت از جمله تغییر سهامدار عمده شرکت و اختصاص مدیران متخصص در مجموعه هلدینگ محقق شد و همچنین تهاتر بدهی های شرکت هپکو نیز طبق گفته مسئولین انجام شد.

وی تصریح کرد: چندین نکته وجود دارد که لازم است مسئولین مربوطه به آن بیشتر توجه کنند تا با رفع این مشکلات در کوتاهترین زمان شاهد رونق تولید در مجموعه شرکت هپکو باشیم و اگر به این موارد در بازه زمانی کوتاه رسیدگی نشود قطعا چرخ صنعت باز هم با مشکل مواجه خواهد شد.

عضو شورای اسلامی کار هپکو گفت: با توجه به مصوب شدن و تایید بحث تهاتر بدهی های شرکت هپکو  و ابلاغ این مصوبه به بانک های مربوطه ،لازم است مسئولین تامین اجتماعی در کوتاه ترین زمان به فکر افزایش سرمایه از محل آورده نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهاتر بدهی های هپکو محقق شد/ اعلام آمادگی هپکو برای تولید ماشین آلات

تهاتر بدهی های هپکو محقق شد/ اعلام آمادگی هپکو برای تولید ماشین آلات