مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-20سياسي

تشکیل کارگروه نظارتی برای تحقق شعار سال در کمیسیون اصل 90 مجلس


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس از تشکیل کارگروه ویژه ای در این کمیسیون به منظور انجام اقدامات نظارتی در جهت تحقق شعار سال 1400 خبر د اد.

- حجت الاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در ی و آرکوپال را داریم و سفارشی را از کشور هند برای تولید این ظروف گرفته بودیم که موانعی بر سر راه صادرات آن ایجاد شد.

پژمان فر افزود: پس از پیگیری هایی که از طریق سفیر ایران در هند انجام شد آنها به ما پاسخ دادند که ما کارخانه ای در کشورمان برای تولید این ظروف راه اندازی کرده ایم و دیگر لزومی به واردات آن نمی بینیم.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: آنها در پاسخ به پیگیری های ما به ما گفتند که شما بروید شکایت کنید و هر خسارتی هم که لازم باشد پرداخت می کنیم اما این ظروف را در کشور خودمان تولید خواهیم کرد نه اینکه از ایران وارد کنیم.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس خاطرنشان کرد: آنها بر این نکته تأکید داشتند ما حاضریم خسارت بدهیم اما کالای مصرفی مان را در داخل کشور خودمان تولید کنیم.

وی افزود: صحیح آن است که ما نیز در کشورمان اینگونه از تولیدکنندگان حمایت کنیم و ببینیم که کشورهای دیگر برای حمایت از تولید داخلی شان حاضر هستند خسارت هم بدهند اما از تولید داخلی خودشان استفاده کنند نه تولید کشورهای دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه نظارتی برای تحقق شعار سال در کمیسیون اصل 90 مجلس

تشکیل کارگروه نظارتی برای تحقق شعار سال در کمیسیون اصل 90 مجلس