مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-20سياسي

1400، سال تحول بنیادین تولید محتوا در حوزه هنری کردستان


رییس حوزه هنری استان کردستان تحول بنیادین در تولید محتوا را درسال  1400 به عنوان محوربرنامه های حوزه هنری کردستان  اعلام کرد .

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان تحول بنیادین در تولید محتوا را درسال  1400 به عنوان محوربرنامه های حوزه هنری کردستان  اعلام کرد .

امین مرادی امروز(30 اسفند) در جمع خبرنگاران، با اشاره به سیاست های حوزه هنری همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسترسازی رشد هنر انقلاب و تولید آثار متناسب با اهداف متعالی انقلاب اسلامی در بخش هنر از مهم ترین اولویت های سال 1400 حوزه هنری در استان کردستان است.

وی با اشاره به مشکلات متعدد ناشی از تحریم ها و خودکامگی دشمنان نظام اسلامی، افزود: جهاد برای امید آفرینی در جامعه از مهم ترین برنامه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و تلاش خواهیم کرد تا در بستر زیرساخت های ایجاد شده با تولیدات متناسب هنری بر مبنای این ضرورت مهم گام برداریم.

مرادی سال 1400 را سالی پر از موفقیت در تمامی عرصه ها پیش بینی کرد و ادامه داد: با توجه به فراهم کردن زیر ساخت های فرهنگی در استان همچون افتتاح استودیو صدا و دوبله حوزه هنری، سینمای روباز، تجهیز و ساخت سالن های سینمایی در سقز، بیجار و افزایش 4 سالن سینما در سنندج، وجود گالری های استاندارد در شهرهای سقز، سنندج و بیجار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400، سال تحول بنیادین تولید محتوا در حوزه هنری کردستان

1400، سال تحول بنیادین تولید محتوا در حوزه هنری کردستان