مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 21:202021-03-19حوادث

کشف 107 درصدی جرائم فضای مجازی در سال جاری


رییس پلیس فتای استان زنجان از کشف 107 درصدی جرائم فضای مجازی در سال جاری خبر داد.

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اهداف پلیس در بحث فضای مجازی، ارتقای آگاهی کاربران در حوزه فضای سایبر و به تبع آن افزایش امنیت سایبری در استای  برای کاهش آمار جرائم سایبری و استفاده امن کاربران از این فضا است.

 رییس پلیس فتای  استان زنجان افزود: مهمترین علل افزایش جرائم سایبری افزایش بی رویه کاربران، پایین بودن سطح آگاهی کاربران، عدم آگاهی نسبت به آسیب ها، بی اعتمادی بیجا، مخفی و پنهان ماندن هویت ها در فضای مجازی است.

وی کاهش شکاف سواد سایبری والدین و فرزندان را یکی از مهمترین اولویت های کاری پلیس فتا دانست و بیان داشت: پیشگیری از وقوع جرائم در فضای سایبری در ابعاد اجتماعی از مهمترین اولویت های کاری پلیس فتا به شمار می رود.

 آدینه لو با اشاره به اینکه امنیت در بستر فضای مجازی موضوعی بسیار مهم و حساس است، گفت: برخی از جرائم فضای مجازی به وقوع پیوسته در سایر استان ها نیز توسط پلیس فتای استان کشف شده و بر این اساس کشف جرائم در فضای مجازی در استان 107 درصد بوده است.

     رییس پلیس فتای استان زنجان با اشاره به افزایش 38 درصدی جرائم فضای مجازی، خاطرنشان کرد: در سال جاری 67 درصد جرائم فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 107 درصدی جرائم فضای مجازی در سال جاری

کشف 107 درصدی جرائم فضای مجازی در سال جاری