مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-19سياسي

جامعه عدالت محور بدون نیروهای جوان به اهداف خود نمی رسد


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به توصیه های رهبری، بیان کرد: جوان عنصر انقلابی بوده و جامعه ای که آرمان های آن عدالت است بدون نیرو و جسارت جوانی قابل دسترسی نیست.

- حجت الاسلام محسن مشرفی، امروز جمعه 29 اسفند در خطبه های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه امروز سالروز ملی شدن صنعت نفت است، اظهار کرد: حکومت پهلوی درصدد بود استخراج نفت را به دست شرکت های استعمارگر انگلیسی بدهد اما حضور ارزشمند مردم در صحنه منجر شد که در سال 1329 عملیات اکتشاف و استخراج و بهره برداری در دست دولت ایران قرار گیرد و انگلیس خلعیت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در این سال ها استخراج انجام شده اما بهره ای که از نفت می بریم کافی نیست و توصیه رهبری برای اقتصاد بدون نفت اگر تحقق یابد به مرحله ای می رسیم که به جای آنکه به زحمت بیفتیم با پویایی اقتصاد در حوزه های مختلف اقتصادی می توانیم چاه های نفت را ببندیم و هرگاه بخواهیم این طلای سیاه را بفروشیم.

وی با اشاره به دیگر توصیه های رهبری، تصریح کرد: جوان عنصر انقلابی بوده و جامعه ای که آرمانهای آن عدالت است بدون نیرو و جسارت جوانی قابل دسترسی نیست.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل دولت جوان انقلابی است که می خواهد این آرمان های بلند را دنبال کند، افزود: سال 99 مثلث شوم کرونا، تشکیل تحریم ها و ضعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه عدالت محور بدون نیروهای جوان به اهداف خود نمی رسد

جامعه عدالت محور بدون نیروهای جوان به اهداف خود نمی رسد