مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-19سياسي

روزهای پر التهاب پایانی سال در شورای شهر اسلامشهر/ بالاخره «طلا» رفتنی شد


حسین طلا شهردار اسلامشهر که بعد از 37 ما خدمت از مسؤولیت مدیریت شهری استعفاء کرده بود با اکثریت آرای اعضای شورا مورد موافقت قرار گرفت و محسن حمیدی معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شهرداری اسلامشهر معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اسلامشهر، در پی استعفای غیرمنتظره حسین طلا شهردار اسلامشهر از مسؤولیت خود ،اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر ،بعد از چندین جلسه با 5 رأی از 9رای اعضای شورای شهر، استعفای شهردار را پذیرفتند.

موضوع استعفای شهردار اسلامشهر که از عصر روز دوشنبه هفته جاری با اعلام غیررسمی شهردار به رییس شورای شهر و انتشار در شبکه های اجتماعی نُقل محافل در منطقه شد، پس از برگزاری 5 جلسه هیأت رییسه و3 جلسه غیرعلنی شورا، در نهایت در جلسه غیرعلنی بدون حضور شهردار ،با شرکت اعضای شورای شهر و نماینده فرمانداری برگزار و با پنج رأی اعضای شورای شهر استفاده حسین طلا پذیرفته شد.

حسین طلا شهردار اسلامشهر بعد از 37 ماه خدمت در شهرداری کلانشهر اسلامشهر، عصر آخرین دوشنبه سال 99 طی یک نامه غیر رسمی استعفای خود را به رییس شورای شهر اعلام و اسلامشهر را ترک کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر با توجه به رضایت مندی از عملکرد شهردار خود و وجود پروژه های مختلف از جمله مترو،کمربندی شمالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پر التهاب پایانی سال در شورای شهر اسلامشهر/ بالاخره «طلا» رفتنی شد

روزهای پر التهاب پایانی سال در شورای شهر اسلامشهر/ بالاخره «طلا» رفتنی شد