مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-19فرهنگي

پخش تلویزیونی فیلم های برتر جشنواره فجر قبل از اکران


فیلم های برگزیده جشنواره فیلم فجر شامل «یدو» (بهترین فیلم جشنواره) و «تک تیرانداز» (بهترین فیلم از نگاه ملی) به همراه فیلم های سینمایی «مهران» و «شکرستان» برای نخستین بار از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند.

- فیلم های برگزیده جشنواره فیلم فجر شامل یدو (بهترین فیلم جشنواره) و تک تیرانداز (بهترین فیلم از نگاه ملی) به همراه فیلم های سینمایی مهران و شکرستان برای نخستین بار از شبکه های تلویزیونی پخش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی، معاون سیمای صدا و سیما در خصوص جزییات پخش فیلم های سینمایی در نوروز 1400 گفت: 144 فیلم سینمایی برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است که در این میان مردم بیش از 20 اثر سینمایی از ایران را تماشا خواهند کرد.

او با اشاره به این که برخی فیلم های سینمایی ایرانی قبل از اکران عمومی برای نخستین بار از قاب تلویزیون پخش خواهد شد، افزود: فیلم های سینمایی یدو به کارگردانی مهدی جعفری و تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری برگزیده های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در جدول پخش شبکه های یک و سه قرار گرفته است.

همچنین فیلم سینمایی مهران به کارگردانی رقیه توکلی جزو فیلم های برگزیده کمدی درام در سال 99 است که برای نخستین بار در نوروز 1400 از سیما پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش تلویزیونی فیلم های برتر جشنواره فجر قبل از اکران

پخش تلویزیونی فیلم های برتر جشنواره فجر قبل از اکران