مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-19اقتصادي

علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولتی کارآمد با تفکر انقلابی است


علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولتی کارآمد با تفکر انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بی تدبیری و تحریم بود افزود: مردم صبور و شکیبای ایران اسلامی همزمان با این سه ضلع منحوس مقابله کردند و نجیبانه صبر و مقاومت نمودند.

امام جمعه دلوار در ادامه مدیریت منفعلانه مسئولان اجرایی کشور، برنامه ریزی های مبهم در بازار بورس و سرمایه، اجرای سیاست های غلط در بازار ارز و طلا، نظارت ناقص و ناهماهنگ در تنظیم بازار، عدم نظارت در صادرات و واردات هدفمند، عدم مقابله با پدیده شوم دلالی گری در بازار، و گره زدن اقتصاد کشور به برجام و دل بستن به وعده های پوچ آمریکا و اروپا، را از عوامل آشفتگی و درهم ریختگی معیشت مردم و اقتصاد کشور در سال 99 برشمرد.

حجت الاسلام زاهد دوست تاکید کرد: سال 99 سال اوج گیری تحریم ظالمانه دشمن و فشار حداکثری آمریکا بود.

که در بخشی از عرصه های اقتصاد و معیشت خود را نشان داد و دشمن، با اعمال 23 بار ابزار تحریم، قرار بود فشار حداکثری اقتصادی را به آشوب های اجتماعی و ناامنی منجر نماید اما با کیاست و تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی و صبر و مقاومت انقلابی ملت ایران سال 1399 تبدیل به سال شکست فشار حداکثری آمریکا گردد.

امام جمعه دلوار با اشاره به انتخابات 1400 افزود: این انتخابات هم برای مردم و نظام اسلامی و از آن طرف برای غربی ها بسیار مهم جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولتی کارآمد با تفکر انقلابی است

علاج مشکلات کشور روی کار آمدن دولتی کارآمد با تفکر انقلابی است