مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:552021-03-19سياسي

مقصد مسافران نوروزی بوشهر نباشد!


باتوجه به شکنندگی وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس کرونا انتظار داریم هموطنان به بوشهر سفر نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19، تمام سواحل، مدرسه ها و مهمانسرا های استان بسته است و امکان خدمات رسانی به هموطنانمان در تعطیلات نوروز وجود ندارد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: باتوجه به نقش جابه جا نشدن جمعیت در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و ویروس جهش یافته، انتظار داریم هموطنان بوشهر را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نکنند.

وی با تاکید بر پرهیز از مسافرت برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، افزود: انتظار داریم مردم استان بوشهر نیز به مسافرت نروند تا زمینه انتقال ویروس کرونا فراهم نشود.

این مقام مسؤول بیان کرد: اگر استان بوشهر امروز وضعیت قابل قبولی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا دارد تنها با همت و همکاری مردم بوده و انتظار است این همکاری و به خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمع ها همچنان ادامه داشته باشد.

گراوند ادامه داد: دو هفته نخست فروردین برای استان بوشهر به عنوان 14 روز طلایی به شمار می رود و باتوجه به دستورهای بهداشتی نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصد مسافران نوروزی بوشهر نباشد!

مقصد مسافران نوروزی بوشهر نباشد!