مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-19اقتصادي

ماوس و کیبورد را فراموش کنید؛ فیسبوک در حال کار روی یک مچ بند جادویی!


فیسبوک در حال کار بر روی حسگری است که مانند مچ بند روی دست بسته می شود و با کمک عینک های واقعیت افزوده، به فرد این امکان را می دهد تا تنها با ضربه ی کوچک انگشتان بر روی هر سطحی تایپ کند.

- ماوس و کیبورد را فراموش کنید؛ فیسبوک در حال کار روی یک مچ بند جادویی! فیسبوک در حال کار بر روی حسگری است که مانند مچ بند روی دست بسته می شود و با کمک عینک های واقعیت افزوده، به فرد این امکان را می دهد تا تنها با ضربه ی کوچک انگشتان بر روی هر سطحی تایپ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، این غول عرصه ی شبکه های اجتماعی می گوید: این دستگاه که در حال ساخت آن است می تواند عینک واقعیت افزوده را کنترل کند و انتظار می رود در سال جاری عرضه شود.

این شرکت در یک پست گفت: کسانی که از این مچ بند استفاده می کنند می توانند با حرکت انگشتان شان با دنیای مجازی ارتباط برقرار کنند.

این دستگاه همچنین قادر به تشخیص سیگنال های عصبی خواهد بود تا حرکات پیچیده ی دست را تفسیر کند و کنترل کاملی از خود نشان دهد.

این مچ بند که در حال حاضر نام تجاری ندارد پیشرفت بزرگی برای فیسبوک است و انتظار می رود بازاری رقابتی برای دستگاه های واقعیت مجازی ایجاد کند.

گفته می شود تمامی غول های عرصه ی فناوری مانند اپل، آمازون و گوگل در حال کار بر روی سیستم واقعیت مجازی شان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماوس و کیبورد را فراموش کنید؛ فیسبوک در حال کار روی یک مچ بند جادویی!

ماوس و کیبورد را فراموش کنید؛ فیسبوک در حال کار روی یک مچ بند جادویی!